Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Το «ευχαριστώ» της Ειρήνης Κέπετζη στους συνδημότες της στο νέο Ωραιόκαστρο.





 
Πριν την αυλαία και αυτής της εκλογικής αναμέτρησης για το νέο δήμο Ωραιοκάστρου, λίγο μετά τον ¨πρώτο γύρο¨,
Απευθύνω ένα θερμό και ειλικρινές ευχαριστώ στους συνδημότες από όλη την περιφέρεια και την πόλη του
Ωραιοκάστρου που μου πρόσφεραν την τιμή και τη χαρά της προτίμησής στο πρόσωπό μου  ανάμεσα σε άξιους συνυποψήφιους.



Έδωσα τον καθαρό μου αγώνα στηριγμένη στη διακριτική παρουσία της οικογένειάς μου και τη βροντερή παρουσία των φίλων μου.
Τους ευχαριστώ όλους θερμά και υπόσχομαι  ότι αν  είμαι στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο, με τη νίκη του συνδυασμού ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ,Τώρα !
Θα είμαι παρούσα σε όλες τις μάχες για την εφαρμογή του ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ και την πρόοδο του νέου μεγάλου δήμου όπως το έκανα
για τη Γαλήνη και το Ωραιόκαστρο ,τα προηγούμενα 8 χρόνια.

Η μάχη συνεχίζεται όμως και εμείς μαθημένοι σε αυτό- τίποτα δεν μας χαρίστηκε ποτέ, όλα  τα κερδίσαμε  με έντιμη μάχη-
Θα ξανακατεβούμε στο στίβο και θα δώσουμε  και την Κυριακή 14 Νοεμβρίου, τη μάχη της απαλλαγής, τη μάχη της κάθαρσης
 αφού είναι πια η τελευταία ευκαιρία για το Ωραιόκαστρο της καρδιάς μας !

Ενωμένοι και με πίστη στα προτερήματα του Δημήτρη Σαραμάντου, - αμεσότητα, ειλικρίνεια, ευθύτητα, ευαισθησία, εντιμότητα,
διορατικότητα και συνθετική ικανότητα – καλούμε όλους τους πολίτες να συστρατευθούν στη μεγάλη προσπάθεια της απαλλαγής.
Έχουμε δικαίωμα στο όνειρο, έχουμε δικαίωμα στην ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον στον τόπο που διαλέξαμε να ζούμε,
Γι’ αυτό και πρέπει να διαλέξουμε και τον τρόπο που θέλουμε να ζούμε .
Ας μην αφήσουμε τις καθεστωτικές λογικές να κάνουν ξανά κουμάντο στα όνειρά μας
Ωραιόκαστρο, τώρα !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.