Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Υπάρχει και Φιλότιμο [1965]...2010!!!



ΓΙΩΡΓΟΣ (ΝΤΟΥΖΟΣ): Πως πάνε οι ετοιμασίες για την υποδοχή;
ΓΚΡΟΥΕΖΑΣ (ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ):
Τα έχω κανονίσει όλα.
ΓΙΩΡΓΟΣ:
Α, μπράβο! Γιατί πρέπει να υπάρχει παλμός... αυθορμητισμός.
ΓΚΡΟΥΕΖΑΣ:
Και τον αυθορμητισμό τον έχω κανονίσει!

ΓΡΟΥΕΖΑΣ: Εγώ φεύγω, κύριε υπουργέ μου.
ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ: Γεια σου Γκρούεζα. Καλό ταξί και.. χαιρέτα μου τον πλάτανο, ε... την Πλατανιά ήθελα να πω!

ΚΩΣΤΑΣ (ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ): Χαρά στο κουράγιο σου Ανδρέα.
ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ: Ε, τι να κάνουμε; Περιφέρεια μου είναι. Οι γυναίκες και οι πολιτικοί Κωστάκη, πρέπει να προσέχουνε πολύ τις περιφέρειες τους.

ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ: ...ναι, ενθυμούμαι πολύ καλά - την ξυλεία των πλημμυροπαθών

ΚΟΡΗ (ΛΙΝΑΡΔΟΥ): ...και εκεί που πήγαινα ωραία ωραία, να 'σου και ξεφυτρώνει μπροστά μου μία ελιά...
ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ: Η ελιά είχε φυτρώσει εδώ και πενήντα χρόνια ρε στραβούλιακα!

ΚΟΡΗ: Που μπορεί κανείς να κάνει ένα μπάνιο;
ΔΟΞΑΡΑΣ: Στο ποτάμι.
ΚΟΡΗ: Μα εγώ θέλω ζεστό μπάνιο!
ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ: Στο ποτάμι, το Δεκαπενταύγουστο...

ΔΟΞΑΡΑΣ: Είσαστε εμπορευάμενος;
ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ:
Μάλιστα, εμπορευάμενος.
ΔΟΞΑΡΑΣ:
Και ταξιδεύετε με τη διχατέρα σας;
ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ: Μάλιστα, με τη διχατέρα μου.
ΔΟΞΑΡΑΣ: Και είσαστε και χηρευάμενος;
ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ: Μάλιστα εμπορευάμενος και χηρευάμενος.
ΔΟΞΑΡΑΣ: Κι ερχόσαστε από την Αθήνα, κύριε;
ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ: Μάλιστα παιδίμου, από την Αθήνα. Εμπορευάμενος και Χηρευάμενος κι απ' την Αθήνα έρχομαι και στην κορφή κανέλα!

ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ (ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ):
..Θα σας εξαφανίσωμεν!

ΧΩΡΙΟ ΕΝ ΧΟΡΩ: ...Μαύρο στο Μαυρογιαλούρο (και μετά πέφτει ομαδικό φάσκελο)

ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ: Μάλιστα κύριε Παπαδάκη. Και τι έκανε αυτός ο ευγενής νέος; Πέταξε δύο κεσέδες γιαούρτι στο κεφάλι του γυμνασιάρχη του; Και δε μου λέτε, τι ζητάμε τώρα εμείς; Να επιτρέψουμε στο νεαρό, να ρίχνει και μουσταλευριά;

ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ: ...Κι εγώ θέλω να σου κάνω μια πρώτης τάξεως εγχείριση χωρίς να είμαι χειρούργος. Εσύ κάθεσαι να σου την κάνω;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.