Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Σχέσεις Υιού ή Κόρης με Πατέρα


βουνό Ωραιοκάστρου, Σχέσεις Υιού ή Κόρης με Πατέρα,

-         4 ετών: Ο μπαμπάς μου μπορεί να κάνει τα πάντα!
-         7 ετών: Ο μπαμπάς μου ξέρει τόοοσα πολλά!
 
-         8 ετών: Ο μπαμπάς μου δεν ξέρει τελικά και τόσα πολλά!
-         12 ετών: Ο μπαμπάς μου δεν ξέρει τι του γίνεται!
-         14 ετών: Ο πατέρας μου; Άσε καλύτερα!
-         21 ετών: Ωχ, πάλι αυτός μπροστά μου!
 
-         25 ετών: Κάτι ξέρει για το θέμα αυτό ο πατέρας μου, αλλά όχι και πολλά πράγματα.
-         30 ετών: Θα πρέπει να μάθω τι ξέρει τελικά ο πατέρας μου γι’ αυτό το θέμα.
-         35 ετών: Πριν αποφασίσουμε, ας ζητήσουμε και τη γνώμη του μπαμπά.
 
-         50 ετών:
 
 Τι άραγε να πίστευε ο πατέρας μου γι’ αυτό;
-         60 ετών: Τελικά ο πατέρας μου είχε τεράστια εμπειρία!
 
-         65+ετών: Α, ρε πατέρα! Μακάρι να ζούσες και να μιλούσαμε σήμερα οι δυο μας!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.