Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ – ΛΙΓΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ



σκίτσο του Βασίλη Δαγρέ,



  Θα ήθελα Να εκφράσω λίγα λόγια λίγες σκέψεις σε πέντε αράδες , θα ήθελα να εκφράσω την αντίθεση μου για αυτή την Γκεμπελήστικη προπαγάνδα των δελτίων των οκτώ.     
  Ανοίγω το κουτί και ακούω:
  Πρέπει να ανοίξουν τα πανεπιστήμια έτσι απλά και επιτακτικά
  Και αναρωτιέμαι πρέπει ; 

  Η απάντηση : Μα φυσικά και πρέπει , πρέπει τα παιδία μας ,η νεολαία μας  να μάθουν γράμματα το αν θα είναι άνεργα δεν έχει καμία σημασία έτσι και αλλιώς τα τρένα για την Γερμανία και των περιχώρων , θα ξαναγεμίσουν έτσι όπως γινόταν παλιά σε κάποιες άλλες μαύρες  εποχές , μόνο που τώρα δεν θα είναι σφραγισμένα , θα είναι με ανοιχτές τις πόρτες , και με την σκέψη για δουλειά θα υπάρχει και συνωστισμός .    
   Αλήθεια Τι ωραία , τι ωραία εποχή όμορφη αγγελικά πλασμένη , τι με νοιάζει εμένα η απόλυση και το ψωμί του άλλου , γιατί πρέπει να βάλω σκοτούρες και πολλά πρέπει στο κεφάλι μου .
  Πρέπει τα παιδία μας να σπουδάσουν ;
  Η απάντηση : Μα και φυσικά και πρέπει , τώρα εάν κάποιες οικογένειες 300000 τον αριθμό σύμφωνα με στατιστικά της ΔΕΗ δεν έχουν ρεύμα , ή οι γονείς είναι άνεργοι , ή τα παιδία πεινούν στα σχολεία , ή οι τάξεις δεν έχουν δασκάλους , ή κλείνουν τα νοσοκομεία , ή με μέσον τον φόρο ,  μας αρπάζουν το βίο μας , ή πετάγονται στον δρόμο εργαζόμενοι με μια απλή εντολή από τον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα , τι με νοιάζει εμένα .
   Έτσι και αλλιώς σκύβω το κεφάλι  , προσπερνώ και προχωρώ τώρα εάν έρθει η σειρά μου βλέπω τι θα κάνω .
    Μα τότε ρε φίλε ίσως να είναι αργά .




Το όνομα μου είναι Βασίλης και το επώνυμο μου Δαγρές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.