Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σάντος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σάντος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

«Κανείς δεν νιώθει πιο Έλληνας από εμένα» είπε ο Σάντος - «Όλο μου το είναι για την Ελλάδα»


Σάντος,
  (Φωτογραφία:  Intime )


Αθήνα
Περισσότερο Έλληνας από τον καθένα δήλωσε ότι αισθάνεται ο Φερνάντο Σάντος, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου εν όψει της πρεμιέρας του Euro 2012 απέναντι στην οικοδέσποινα Πολωνία.

Ο Πορτογάλος τεχνικός εμφανίστηκε σίγουρος ότι οι παίκτες του θα τα δώσουν όλα για να δώσουν μια... χαραμάδα χαράς στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Ελλάδα. Από την πλευρά του ο Νίκος Λυμπερόπουλος τόνισε ευλογημένος που βρίσκεται στη διοργάνωση στα 37 χρόνια του, ενώ ο αρχηγός Γιώργος Καραγκούνης ευχήθηκε να ξαναζήσουμε στιγμές του 2004...

Αναλυτικά η συνέντευξη Τύπου: