Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Σαραμάντος: Το «Πόθεν Έσχες» και τα περιουσιακά στοιχεία όλων των υποψηφίων Δημάρχων Ωραιοκάστρου στο Διαδίκτυο

 

Ωραιόκαστρο, 1.11.2010

Ο Δήμαρχος Καλλιθέας και υποψήφιος Δήμαρχος Ωραιοκάστρου, Δημήτρης Σαραμάντος προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Τον τελευταίο καιρό διαπιστώνω με λύπη μου ότι η απερχόμενη Δημοτική Αρχή του Ωραιοκάστρου, ενόψει της διαφαινόμενης ετυμηγορίας των δημοτών  στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου,  διακινεί βρώμικες, όσο και ανυπόστατες κατηγορίες που σχετίζονται με τη διαφάνεια και τα περιουσιακά στοιχεία ενός εκάστου εκ των διεκδικητών της Δημαρχίας του νέου Δήμου Ωραιοκάστρου.Δυστυχώς, κάποιοι, δεν έχουν σκοπό να εγκαταλείψουν παλαιοκομματικές τακτικές καταδικασμένες στη συνείδηση των πολιτών, με τις οποίες έμαθαν να πολιτεύονται εδώ και δεκαετίες....




Επειδή όμως:
-Σε θέματα ηθικής τάξης ήμουν, είμαι και θα είμαι σε όλη μου τη ζωή απόλυτος.
-Οι πολίτες οφείλουν να γνωρίζουν τα πάντα γύρω από το ποιόν του καθενός που διεκδικεί την ψήφο τους.
-Μια σοφή ελληνική παροιμία λέει ότι «στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί»,
Σήμερα, με δική μου πρωτοβουλία αναρτώ στο Διαδίκτυο την πλήρη και αναλυτική δήλωση  «πόθεν έσχες» που αφορά την περιουσιακή μου κατάσταση για την τελευταία δεκαετία, όπως και τα αντίγραφα της κίνησης των τραπεζικών μου λογαριασμών. Καλώ δε όλους τους υποψηφίους Δημάρχους στο νέο Δήμο Ωραιοκάστρου που έχουν ασκήσει διοίκηση να πράξουν το ίδιο αυθημερόν.
Για να γίνουν οι απαραίτητες συγκρίσεις και ο καθένας να βγάλει τα συμπεράσματά  του».


oraiokastroNEA. Σε λίγο το "Πόθεν άσχες" του Δημήτρη Σαραμάντου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.