Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Ιστορίες για γέλια και για κλάματα, της Μαρίας Κεσόγλου...




-Δεν μου λες Πέπο, τώρα που μπαίνουμε στο καλοκαίρι ,έχεις σκεφτεί πού θα πάμε διακοπές;
-Πού να πάμε ρε Άφρω; Λεφτά δεν υπάρχουν ούτε για κούκου τζά.
-Ναι, αλλά ο φίλος σου ο Αγαθοκλής θα πάει την οικογένεια στην Κρήτη.
-Άλλο εκείνος, άλλο εγώ!
-Άλογο εσύ ,μουλάρα εγώ! Θα πάμε διακοπές, τελεία και παύλα.
-Άφρω κάτσε φρόνιμα! Πέρυσι δεν σε πήγα στο εξοχικό της μάνας μου στα Άνω Κρεμαστά;
-Ποιο εξοχικό Πέπο, το πατρικό σου; Λοιπόν φέτος να πας να Άνω Κρεμαστείς μόνος σου! Που θα λούζονται ο Αγαθοκλής κι η Μελπωμένη στις θάλασσες της Κρήτης κι εγώ θα βρέχω τα ποδάρια μου ως το γόνατο στη γούρνα του μπάρμπα-Μπρίλιου.
-Ο μπάρμπα-Μπρίλιος, είχε έναν γάλο. Πολύ μεγάλο! Πολύ μεγάλο! Που λέει και το τραγούδι. Εμείς ούτε ορτύκι δεν θα έχουμε να φάμε σε λίγο αν δεν κάνουμε οικονομία στη βενζίνη. Ξέχνα και τα Άνω Κρεμαστά! Στη μπανιέρα σου θα τη βγάλεις! Θα σου φέρω άμμο,βότσαλα, δυό τρία κουβαδάκια. Κανένα θάμνο να παριστάνει το φοίνικα. Και κανένα τραγί να σου θυμίζει τα Κρι-Κρι της Κρήτης. Μέχρι το Πάσχα θα το’χουμε αφρατέψει κιόλας!
-Ξέρεις αγάπη μου γιατί αναρωτιέμαι;
-Γιατί μωρό μου;
-Για το αν ο λατρεμένος μας γείτονας, ο Μπισμπίκης θα πάει φέτος στην Κοζάνη ή τη Λοζάνη! Δεν θυμάμαι τι από τα δύο τον άκουσα να λέει…
-Αν δεν σταματήσει να σε φλερτάρει ασύστολα, τον βλέπω να πηγαίνει στη Λούτσα! Κι αυτό το άκουσες καλά!
-Τουλάχιστον μαζί του θα πάω και κάπου. Ενώ μαζί σου, αυτό που θα πάρω και φέτος για διακοπές, είναι πασιφανές!


Κέιμενο - σκίτσο
Κεσόγλου Μαρία


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.