Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Τα έξυπνα της κρίσης!!!...λέμε που και που για να περάσει η νύχτα που κρατάει εδώ και 2 χρόνια και με το χαράτσι, δεν βλέπουμε να ανάβει το φως...σύντομα.

Ελλάδα, κρίση, οικονομία, πολιτική,


Ελπίζω σήμερα να μας ανάψουν τα καλοριφέρ, γιατί οι τάρανδοι στην κρεβατοκάμαρα και οι φώκιες στην κουζίνα έχουν αρχίσει να διαμαρτύρονται. 

Το πρωί για να πάμε τουαλέτα χρειαζόμαστε τεράστιες ποσότητες αλατιού - για το πάτωμα, αλλιώς ο διάδρομος ως το μπάνιο είναι απροσπέλαστος.

Τα χειμωνιάτικα πρωινά, παρά τον ψόφο, ξυπνάω με τα χέρια μου να σφίγγουν κάτι σκληρό, ηλεκτρισμένο, ηδονικό. Κάτι που καίει. Το αερόθερμο. 

Μα πώς γίνεται να υπερθερμαίνεται κοτζάμ πλανήτης ΕΚΤΟΣ από το σπίτι μας;
Φόβος, φόνος, φόρος. Δεν είναι τυχαίο ότι διαφέρουν μόνο κατά ένα γράμμα. 

Δεν με αγχώνει η πορεία του ευρώ. Ξέρω πως ό,τι και να κάνω, η πορεία που ακολουθεί είναι απ' την τσέπη μου προς την τσέπη κάποιου άλλου. 

Σύμφωνα με τις προεκλογικές εκτιμήσεις, η μόνη περίπτωση το ΠΑΣΟΚ να συγκεντρώσει αρκετές έδρες είναι να τις κλέψει από σχολεία. 

Πάντως το μόνο που καταφέρνουν μ' αυτές τις λίστες των μεγαλοοφειλετών είναι να κομπλεξάρουν εμάς τους μικροοφειλέτες. 

Ό,τι σε γιαουρτώνει, σε κάνει πιο αδύνατο. 

Πάντως εγώ το ποτήρι το βλέπω πάντα μισοάδειο, αλλά όχι επειδή είμαι απαισιόδοξος - επειδή πίνω γρήγορα. 

Στη ζωή χρειάζεσαι τα τρία φι: φίλους, φαΐ κι αγάπη. Ναι,η αγάπη δεν αρχίζει από φι, αλλά όταν τα'χεις όλα αυτά, ποιος γαμεί την ορθογραφία; 

Σαραντάρισε κι ο Ρουβάς. Κοιλιακός και δεκαετία. 

Σε αντίθεση με τη χώρα, εγώ έχω φύγει προ πολλού απ'το ευρώ. Ή το ευρώ από μένα. Το θέμα είναι ότι βλεπόμαστε σπάνια, σαν παράνομοι εραστές. 

Φτάνουν πια τα σενάρια περί δραχμής. Πρέπει επιτέλους κάποιος να γυρίσει και την ταινία. 

Η φράση "Έπεσε από τα σύννεφα ο Βενιζέλος" είναι ό,τι πιο τρομακτικό έχω διαβάσει φέτος. Σκέφτεσαι να περνάς από κάτω; 

Η μόνη περίπτωση ν' αποκτήσω ποτέ δικέφαλους είναι να γεμίσω το σπίτι με σημαίες του ΠΑΟΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.