Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Λοιπόν αδερφέ είμαι έτοιμος να “σε” παρουσιάσω τις σκέψεις μου, το πλάνο μου :



 Μάριος Κατσίκιδης , άνθρωπος,
Ασφαλιστικός Σύμβουλος ,
 


-Mαζευόμαστε από τρεις, έως “συν άπειροι” και ανοίγουμε ένα καφέ-μπαρ, τα ‘χω σκεφτεί όλα …
- Καλά ρε μ@λλ@κ@ και τι ξέρουμε εμείς από καφέ;
-Αφού “σε” είπα έχω κρυφά χαρτιά!!! Λοιπόν άκου που το στηρίζω:



1) Ο θείος μου εργάζεται στο Δήμο Θεσσσαλονίκης και γνωρίζω από πριν, που θα μεγαλώσουν τα πεζοδρόμια ( Λασάνη-Γρ. Παλαμά-Χρ.Σμύρνης, ετοιμάζονται να ζήσουν μεγάλες στιγμές)!
2) Ο ξάδερφός μου σπουδάζει Ιταλία και η κοπέλα του, εργάζεται σε ένα καφέ και έχει “άκρες” να μας στέλνειφθηνό καφέ!!
3) Το πρωί θα έχουμε φθηνές τιμές και θα δίνουμε άπειρα “πακέτα”!!!
4) Το βράδυ όμως, έιναι το μεγάλο μας χαρτί. Άκου μ@λλλ@κ@. Δευτέρα ποτό 5 ευρώ, Τρίτη κοκτέιλ 6 ευρώ, Τετάρτη Ladies Night, Πέμπτη και Κυριακή Live (όσο καφέ υπάρχουν στην Ελλάδα, άλλα τόσα υπάρχουν και συγκροτήματα), Παρασκευή και Σάββατο δουλεύουν όλα έτσι κι αλλιώς.
- Μ@λλλ@κ@ ψήνομαι, μέσα κι εγώ… Αλλά λεφτά για να ξεκινήσουμε, να φτιάξουμε το μαγαζί, που θα βρούμε;
-Αφού “σε” τα είπα ρε, τα έχω όλλλα κανονισμένα. Χρήματα δε χρειάζονται πλέον. Θα μας το φτιάξουν το μαγαζί οι εταιρίες (ποτών-καφέ). Όλα, μηχανές, έπιπλα, τέντες, όλα!!!!
-Σούπερ, μ@λλ@κ@, πότε ξεκινάμε;
Στο παραπάνω σχέδιο, που ακούς καθημερινά στα πηγαδάκια μεταξύ των νέων businessman της πόλης, υπάρχει (και αυτό είναι ένα θετικό σημάδι) και πλάνο διαχείρισης πιθανής αποτυχίας:
Αφήνουμε απλήρωτο το προσωπικό, το ενοίκιο, τις προσωπικές εισφορές(καλά θα πληρώνουμε Τ.Ε.Β.Ε;), τις εισφορές του προσωπικού (ποιος είναι αυτός ο Ι.Κ.Α.Σ) την κάβα και το τέλος το Φ.Π.Α.
Και όλα αυτά να συμβούν όμως, οι τριαντάχρονοί μας θα έχουν κερδίσει κάτι πολύ σημαντικό για το βιογραφικό τους: Θα έχουν “πάρει” μερικά φρέσκα, ζουμερά, αφελή, πρωτετή- δευτεροετή κοριτσάκια, στη δίνη του τίτλου-πρεστίζ, “Ιδιοκτήτης Καφέ Μπαρ”!!!!!
Νέοι αυτής της πόλης, συνεχίστε να ονειρεύεστε, είναι δωρεάν…

Μάριος Κατσίκιδης
-άνθρωπος-
Ασφαλιστικός Σύμβουλος
(Μέλος Ανεξάρτητης Κίνησης Πολιτών Ωραιοκάστρου)
www.marioskatsikidis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.