![]() |
| σκίτσο του Βασίλη Δαγρέ, |
Όποιος τρέχει
δεν είναι και σίγουρο ότι θα φτάσει.
Όποιος φτάσει
δεν είναι και σίγουρο
ότι θα καταλήξει, εκεί που θέλει.
Όποιος καταλήξει δεν
είναι σίγουρο
ότι είναι αυτό που θέλει.
Τελικά, αυτά που κάνουν κάποιοι,
είναι
καλό για εμάς ή για εκείνους?
Πως μας καταντήσανε έτσι ρε παιδιά…
«εμείς και
αυτοί».
Κάποτε ήταν δεξιοί και αριστεροί,
ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός,
Νέα
Δημοκρατία και παΣΟΚ,
δημοκρατία ή Τανκ.
Τώρα?...αυτοί ( οι χορτάτοι, οι κατέχοντες
τα ΟΛΑ,
οι άνθρωποι του Δ.Ν.Τ., αυτοί που θέλουν
να μας σώσουν χωρίς να το
θέλουμε εμείς… ΑΥΤΟΙ)
και εμείς...
...με 3 και 60, οι πιο πολλοί χωρίς δουλειά,
οι
άνεργοι εργαζόμενου, οι απόκληροι της κοινωνίας τους,
οι φοροχτυπημένοι με τις έξυπνες
φορολογικές βόμβες,
οι ρημαγμένοι από τα μέτρα τους,
οι λουκετοχτυπημένοι, οι …ΑΛΛΟΙ.
Αλλά αυτοί τρέχουν να μας σώσουν με το μυαλό τους,
αλήθεια,
τρέχουν για εμάς ή για τη …τσέπη τους?
Ιδού η απορία.
Πως μας κατάντησαν έτσι ρε παιδιά?

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.