![]() |
| πολιτική, πολιτικοί, σκίτσο ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ, |
Κι εμείς τα φτωχαδάκια, οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι …πληρώνουμε
κι όταν τολμήσεις να μη πληρώσεις σε συλλαμβάνουν!!!
Και καλά σε κάνουν αφού...
... το να μη πληρώσεις είναι παρανομία.
Το να μην πληρώνεις
με το νόμο είναι …Βουλευτική Ασυλία.
Στην Ελλάδα του μνημονίου.-

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.