Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

Οι μαθητές του τηλεμαθητή της εκπομπής ΚΑΡΕ ΚΑΡΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΚΙΤΣΟΥ, Γιώργου Βασιλάκη από το Ρέθυμνο της Κρήτης...

ΚΑΡΕ ΚΑΡΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΚΙΤΣΟΥ, μαθήματα σκίτσου Ρέθυμνο Κρήτης, 

Να και 3 ακόμα από τους μαθητές του τηλεμαθητή μου Γιώργου Βασιλάκη: πρώτος με την άσπρη είναι ο Μιχάλης δεύτερος με την πορτοκαλή μπλούζα ο Διονύσης και τρίτος με την πράσινη ο Γιώργος.

ΚΑΡΕ ΚΑΡΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΚΙΤΣΟΥ, μαθήματα σκίτσου Ρέθυμνο Κρήτης, 

Φυσικά και περιμένω τα σκίτσα τους όπως μου έγραψε ο Γιωργάκης...
Μπράβο Γιωργάκη, αυτό είναι το αποτέλεσμα του ΚΑΡΕ ΚΑΡΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΚΙΤΣΟΥ και μου δίνει πολύ χαρά για την δημιουργική απασχόληση, μπράβο παιδιά, μπράβο καλοί μου σκιτσογράφοι, καλή δουλειά κάνει ο Γιώργος μου...
Δημήτρης Νικολαϊδης
σκιτσογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.