Παρασκευή, 14 Αυγούστου 2015

Οι μαθητές του τηλεμαθητή της εκπομπής ΚΑΡΕ ΚΑΡΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΚΙΤΣΟΥ, Γιώργου Βασιλάκη από το Ρέθυμνο της Κρήτης...

ΚΑΡΕ ΚΑΡΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΚΙΤΣΟΥ, μαθήματα σκίτσου Ρέθυμνο Κρήτης, 

Να και 3 ακόμα από τους μαθητές του τηλεμαθητή μου Γιώργου Βασιλάκη: πρώτος με την άσπρη είναι ο Μιχάλης δεύτερος με την πορτοκαλή μπλούζα ο Διονύσης και τρίτος με την πράσινη ο Γιώργος.

ΚΑΡΕ ΚΑΡΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΚΙΤΣΟΥ, μαθήματα σκίτσου Ρέθυμνο Κρήτης, 

Φυσικά και περιμένω τα σκίτσα τους όπως μου έγραψε ο Γιωργάκης...
Μπράβο Γιωργάκη, αυτό είναι το αποτέλεσμα του ΚΑΡΕ ΚΑΡΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΚΙΤΣΟΥ και μου δίνει πολύ χαρά για την δημιουργική απασχόληση, μπράβο παιδιά, μπράβο καλοί μου σκιτσογράφοι, καλή δουλειά κάνει ο Γιώργος μου...
Δημήτρης Νικολαϊδης
σκιτσογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.