Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017

γνωρίζω την πόλη μου...για παιδιά.

Πολύ σύντομα το νέο βιβλίο, με παιχνίδια, βουλίτσες, σκίτσα, απλές ερωτήσεις και λαβύρινθους, για να γνωρίσουμε την πόλη μας.

γνωρίζω την πόλη μου, ΤΟΥ ΝΙΚΟΑΛΪΔΗ γνωρίζω την πόλη μου, εκδόσεις ΒΑΡΦΗ, σκίτσο, σκίτσα,


Η αρχή γίνεται από την Θεσσαλονίκη, με θέματα...




γνωρίζω την πόλη μου, ΤΟΥ ΝΙΚΟΑΛΪΔΗ γνωρίζω την πόλη μου, εκδόσεις ΒΑΡΦΗ, σκίτσο, σκίτσα,
... από την πόλη της Θεσσαλονίκης, μνημεία ιστορικά, θρησκευτικά, σημεία πολιτισμού.
 Με εύκολο τρόπο και απλές γραμμές τα παιδιά μας θα παίξουν και μαζί τους ( μικροί και μεγάλοι) θα μάθουμε, να δούμε, αλλά και εμείς οι μεγάλοι θα θυμηθούμε, την ιστορία της πόλης.

Από τον σκιτσογράφο Δημήτρη Νικολαΐδη ( ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ) 
και τις εκδόσεις ΒΑΡΦΗ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.