Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Απάντηση στον κ. Ν. Μπάτο (τέως δήμαρχο Ωραιοκάστρου) για τις ανακρίβειες και τα άκρως προσβλητικά του σχόλια σε δελτίο τύπου.





...κύριε Μπάτο, την περίοδο αυτή δεν εργάζομαι πουθενά γι αυτό και έχω κάρτα ανεργίας. Οι δραστηριότητές μου, που εσείς εκλαμβάνετε ως εργασία είναι ξεκάθαρες.
Στις 19 Φεβρουαρίου 2011 είχα απαντήσει δημοσίως με επιστολή μου σε ανάλογο δημοσίευμα του Στάθη Κελεσίδη που αφορούσε «ερωτηματικά» σχετικά με τις δραστηριότητές μου στο δήμο.
Δεν υπήρξε ούτε ένας αναγνώστης της επιστολής που να μου πει ότι κάπου δεν ήμουν διαφωτιστικός και ξεκάθαρος. Επειδή, προφανώς, είστε ο μόνος κ. Μπάτο που δεν κατανοήσατε την απάντησή μου θα κάνω τον κόπο να επαναλάβω ειδικά για εσάς ότι:
η βιντεοσκόπηση των δημοτικών συμβουλίων από εμένα τον ίδιο και τα προσωπικά μου μηχανήματα είναι μια εθελοντική μου προσφορά προς τη σημερινή διοίκηση βοηθώντας μ’ αυτόν τον τρόπο να υλοποιηθεί άμεσα και χωρίς κόστος η επιθυμία του Δημήτρη Σαραμάντου να βρίσκονται στο διαδίκτυο τα δημοτικά συμβούλια, σε μορφή βίντεο, στη διάθεση των πολιτών. Κάτι που το συζητούσαμε από την προεκλογική περίοδο.
Όσον αφορά το ειρωνικό σας σχόλιο ότι τρέχω πίσω από το δήμαρχο για να καλύψω με την κάμερά μου τις εμφανίσεις του στις εκδηλώσεις… Ναι!!! Τρέχω να καλύψω οπτικοακουστικά σε οτιδήποτε συμμετέχει ο δήμαρχος Δημήτρης Σαραμάντος προσπαθώντας να προβάλλω το έργο της διοίκησής του, από κεκτημένη ταχύτητα λόγω της «τρελής χαράς» μου για το εκλογικό αποτέλεσμα στις 14-11-2010. Έχοντας συνεννοηθεί με την εφημερίδα «ΧΡΟΝΟΣ», παραδίδω στην ηλεκτρονική εφημερίδα ό,τι ρεπορτάζ αφορά στη διοίκηση και στο δήμαρχο. Αυτό εύκολα διαπιστώνεται από τη στιγμή που αυτά τα ρεπορτάζ δεν δημοσιεύονται πουθενά αλλού παρά μόνο στην ιστοσελίδα του «ΧΡΟΝΟΥ».
Είναι απορίας άξιον τι μπορεί να ενδιαφέρει την παράταξη «ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ-ΙΣΟΤΗΜΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ» η εργασιακή μου σχέση με την ιδιωτική επιχείρηση της εφημερίδας «ΧΡΟΝΟΣ», ώστε να αναφέρεται σε δελτίο τύπου. Παρ’ όλα αυτά, αν τόσο πολύ σας ενδιαφέρει η εργασιακή μου σχέση με το «ΧΡΟΝΟ» μπορείτε να απευθυνθείτε στη γραμματεία της εφημερίδας ζητώντας πληροφορίες.
Τέλος, στο απίστευτο παραλήρημα περί του ότι οδηγώ και το αυτοκίνητο του δημάρχου, σας ενημερώνω ότι (όπως όλοι πλέον γνωρίζουν) το αυτοκίνητο αυτό δεν είναι υπηρεσιακό αλλά το προσωπικό του Ι.Χ. και μπορούν να το οδηγούν, όταν χρειάζεται, όλοι όσοι ανήκουν στο στενό οικογενειακό και φιλικό του περιβάλλον.
Είναι προφανές ότι αδυνατείτε να κατανοήσετε το γεγονός πως ο νέος δήμαρχος Ωραιοκάστρου Δημήτρης Σαραμάντος περιβάλλεται από εθελοντές που βοηθούν το έργο της νέας διοίκησης αμισθί. Σας είναι ακατανόητο (από την εμπειρία σας) το γεγονός ότι ένας δήμαρχος, εκτός από δήμαρχος μπορεί να είναι κι ένας αξιαγάπητος άνθρωπος.
Ζητώ συγνώμη από τους συμπολίτες μου, όσους θα διαβάσουν αυτή την επιστολή, που αναγκάζομαι (χωρίς να είμαι δημόσιο πρόσωπο) να αναφέρομαι δημοσίως σε πράγματα που μοιάζουν τόσο ανούσια και γελοία τη στιγμή που όλους μας απασχολούν πολύ σοβαρότερα θέματα.
Ελπίζω να είναι η τελευταία φορά που αναγκάζομαι να απαντήσω δημοσίως σε δημοσιεύματα που αφορούν το πρόσωπό μου και ταιριάζουν περισσότερο να είναι στήλες κουτσομπολίστικων περιοδικών. Την επόμενη φορά η απάντηση μου θα είναι μέσω της νομικής οδού.
Γιάννης Σαλονικίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.