Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Η υποκρισία από ορισμένους στο Ωραιόκαστρο… περισσεύει.

Ας κοιτάξουν κάποιοι την καμπούρα τους
 και τις αμέλειες τους επί χρόνια
 και μετά να κακαρίζουν...
 
... υποκριτικά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.