Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013
Η υποκρισία από ορισμένους στο Ωραιόκαστρο… περισσεύει.
Ας κοιτάξουν κάποιοι την καμπούρα τους
και τις αμέλειες τους επί χρόνια
και μετά να κακαρίζουν...
... υποκριτικά!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.