Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Το oraiokastroNEA, λέει...




... ΟΧΙ στους «φακελωμένους» υποψήφιους των εκλογών, 
λέει ΟΧΙ στους κατ’ εντολή πληρωμένους δικηγόρους για να καταθέτουν μηνύσεις «αγανακτισμένοι» πολίτες από δω και από κει, 
λέει όχι στην υποκρισία, στην λασπολογία, στους μπεκρήδες  από παντού,
 στην πασαρέλα της κάλπης, στην αγοραπωλησία συνειδήσεων, απόψεων, 
σκέψεων, στο ξεπούλημα της αλήθειας, στο κουκούλωμα του τεμπέλη,
 του άσχετου . 
Λέει ΟΧΙ στα χτυπήματα κάτω από τη μέση, 
στον εμφύλιο τους, στον πολιτικό «πόλεμο» τους,
 στις τρικλοποδιές, στα σπρωξίματα, στα τσουγκρίσματα, 
σε ότι μας χαλάει την πολυπολιτισμική μας κληρονομιά, 
την κουλτούρα μας, την σκέψη μας και την αλήθεια.  

 Δεν σας χρωστάμε, μας χρωστάτε για την ανοχή που σας …δείχνουμε, 
για αυτό σκεφτείτε πριν κάνετε το επόμενο βήμα,
 μπορεί να πέσετε στην τρύπα που θα μας ανοίξετε… όπως ένα ανοιχτό βιβλίο. 
Κάποιοι τα βιβλία στην Γερμανία του Γ’ ράιχ τα καίγανε, 
εδώ στο Ωραιόκαστρο σκέπτονταν ή σκέπτονται να τα εξορίσουν.

Σε ποιους λέει ΝΑΙ…

… θα σας ενημερώσουμε εν καιρώ…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.