Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Υποψήφιος με τον Δημ. Σαραμάντο ο Γιάννης Γαραντζώτης



Υποψήφιος με τον Δημ. Σαραμάντο ο Γιάννης  Γαραντζώτης,


Αγαπητοί συνδημότες γεια σας. Ονομάζομαι 

Γαραντζώτης Γιάννης και είμαι ένας από τους πιο 

νέους δημότες του όμορφου δήμου μας. Στα 54 

χρόνια της ζωής μου , έχω ασχοληθεί με πάρα 

πολλά πράγματα, πολλά από τα οποία θα 

μπορούσα να σας εκθέσω αν ήθελα να σας 

εντυπωσιάσω. Παρ όλα αυτά όμως, θα σταθώ 

μόνο σε δύο από αυτά. Πρώτον, ότι είμαι 

οικογενειάρχης και τρίτεκνος και δεύτερον πως 

είμαι ένας εντελώς αυτοδημιούργητος και 

επιτυχημένος βιοτέχνης. Είμαι από τους πολίτες 

που εμπνέονται, σχεδιάζουν, δημιουργούν και 

τελικά φιλοδοξούν να κατακτήσουν το δικό τους 

μέλλον σ αυτή τη πόλη. Είμαι από τους έλληνες 

που έχουν απαγκιστρώσει τον σχεδιασμό της ζωής 

τους από τις τύχες του δημοσίου...

  http://www.oraiokastro.net/#!-2/c1kyq

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.