Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΠΛΑΤΣΙΚΑ: ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΔΥΝΑΜΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ-Νέα Πρόταση».



Η κυρία Μαριάνθη Πλάτσικα δεν ξεχνά και θυμάται σε αντίθεση με τον πολύ καλό μου φίλο από το Δρυμό που τα ...ΞΕΧΑΣΕ ΟΛΑ!!!

Συνδημότες  και  Συνδημότισσες,
Κατ’ αρχήν θέλω να σας ευχαριστήσω  όλους,  κι έναν-έναν προσωπικά, που με τιμήσατε με τη ψήφο σας για το Τοπικό Συμβούλιο Δρυμού.
Θέλω να σας ενημερώσω ότι με λύπη μου αποχωρώ από την παράταξη «Δύναμη Δημιουργίας» καθώς ο επικεφαλής της δεν τήρησε την αρχική μας συμφωνία περί αυστηρής ουδετερότητας στο Β’ γύρο, όπως μου είχε υποσχεθεί, στην αρχική μας συνάντηση όταν μου ζήτησε να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο του.
Έδωσα έναν έντιμο και καθαρό αγώνα μαζί με τους συνυποψήφιους μου για το Τοπικό Συμβούλιο Δρυμού το 2010 με το ψηφοδέλτιο του κ. Νίκου Μπάτου, αγωνιζόμενη για να φύγει μια «κακή», κατά την άποψη μου διοίκηση στο Δήμο Μυγδονίας, η οποία ξεκίνησε το 2002, με την ανατροπή του Δρυμιώτη δήμαρχου κου Καμπέρη.



Δυστυχώς η απελθούσα διοίκηση του Δήμου Μυγδονίας το 2010, έκανε τότε ένα «λυσσαλέο» πόλεμο εναντίον του κ. Μπάτου, βοηθώντας έτσι στο να εγκατασταθεί η διοίκηση Σαραμάνδου στο Ωραιόκαστρο.
Σήμερα, μετά λύπης μου, είδα «ξαφνικά» μια ανακοίνωση του κ. Παπακωνσταντίνου, η οποία ανοιχτά προωθεί την «παλινόρθωση» της τότε απελθούσας διοίκησης του Δήμου  Μυγδονίας στο Δήμο Ωραιοκάστρου.
Σεβόμενη την εμπιστοσύνη που μου δείξατε στο πρόσωπο μου, κι επειδή δεν θεωρώ κανέναν ότι είναι «πρόβατο», σας καλώ να ψηφίσετε, με τη φώτιση του Θεού, ότι θεωρείτε καλύτερο για τον τόπο μας.

Με εκτίμηση
Μαριάνθη Πλάτσικα
Πτυχ. Θεολόγος  Παν. Αθηνών

«ΟΥ ΠΕΡΙ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΙΟΥΜΕΘΑ, ΑΛΛΑ ΠΕΡΙ ΑΡΕΤΗΣ»


ΔΗΟΣΊΕΥΜΑ  otroxo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.