Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Καλό ταξίδι πάτερ Δημήτριε...



Δημήτιρος Βακάρος, πάτερ Δημήτιριος,
Ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή του πάτερ Δημήτριου. Τον γνώρισα από μικρό παιδί, τον αγάπησα και πιστεύω ότι και εκείνος με αγάπησε. Όσα χρόνια ήμουν δίπλα του στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου, γνώρισα και μου έμαθε πάρα πολλά πράγματα, για τη ζωή, για τη Θρησκεία μας, για τον άνθρωπο. Ήταν ήρεμος...


... πράος, καταδεχτικός. Στις δύσκολες στιγμές της ζωής μου ήταν πάντα δίπλα μου, πάντα έκανε ότι μπορούσε και τον ευχαριστώ για ότι έκανε για εμένα. Τον ευχαριστώ γιατί μου επέτρεψε να είμαι δίπλα του, να τον ακούω να μιλάει, να σκέπτεται. Τον ευχαριστώ που μου επέτρεψε να είμαι κι εγώ ένα (μικρό ή μεγάλο δεν έχει σημασία), μέλος της οικογένειας του. Σε ευχαριστώ πατέρα μου…
Δημήτρης Νικολαίδης
σκιτσογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.